Click Malaysia Only - Pakaian kontinjen Malaysia paling hodoh?.

Gogo Power Ranger kuning!


Aper pendapat korang ? adakah pakaian ini mewakili harimau yang sedang berjalan ?
heheehe.




Sebuah blog luar negara telah memilih pakaian atlet malaysia sebagai antara yang paling menarik pada pembukaan sukan olimpik di london.
Malangnya pemilihan 19 pakaian kontinjen itu bukanlah pakaian yang menarik atau kemas, sebalinya adalah pakaian paling hodoh.



Berada di belakang Ukraine, malaysia menduduki tempat kedua pakaian hodoh dengan memakai pakaian yang entah apa jenis konsepnya, tambahan lagi songket bercorak kulit harimau itu nampak sangat ganjil dan terlebih menyerlah.



Bukan mahu memperlekeh, tapi inilah hakikatnya, sudahlah wang kertas ditukar jadi makin hodoh, logo kemerdekaan pun hodoh, lagu sambut kemerdekaan pun hodoh, pakaiaan yang sepatutnya mencerminkan negara ini pun diperhodohkan..



Siapa punya idea ni, sudah habis kah pereka dan perunding imej di negara ini, apakah mahu menjadikan segala-galanya buruk dan hodoh.

Laporan asal :

Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Click Malaysia Only - Pakaian kontinjen Malaysia paling hodoh?. ini dipublish oleh Unknown pada hari Monday 30 July 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Click Malaysia Only - Pakaian kontinjen Malaysia paling hodoh?.
 

0 comments:

Post a Comment

how to be pro???