Click Teknologi - Inovasi Makmal Automotif volkswagen di Stanford


Cool aite~





Penampilan seperti Sebastian Thrun dan rakan-rakannya di Stanford masih berusaha untuk membina kereta autonomi selepas memenangi Cabaran Grand DARPA dan akan datang di tempat kedua dalam beberapa cabaran di Bandar mereka. Kerjasama mereka dengan Volkswagen Jerman semasa kedua-dua Cabaran telah menyebabkan mewujudkan pusat baru di Stanford tertumpu kepada pembangunan kereta . Volkswagen melabur lebih 5 juta dolar di pusat ini baru bagi kenderaan autonomi.

Beberapa daripada kereta autonomi profesor Thrun adalah pada paparan. Junior telah menunjukkan keupayaannya untuk meletak autonomi seperti a pro menerusi paparan di iPhone. saksikan sendiri bagaimana junior melakukanya .




Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Click Teknologi - Inovasi Makmal Automotif volkswagen di Stanford ini dipublish oleh Unknown pada hari Sunday 12 August 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Click Teknologi - Inovasi Makmal Automotif volkswagen di Stanford
 

0 comments:

Post a Comment

how to be pro???