Click Teknologi - Keyboard Mimpian Setiap Gamers

This is sooooo Urghhhh!


Monitor telah mendapat pengubahsuain yang serius daripada struktur seperti blok membosankan kepada reka bentuk papan yang cantik , anggun dan seksi, seksi katanya " hehe . berita baik, begitu juga dengan keyboard. Mereka telah mengubah daripada hanya plat kekunci abjad angka kepada yang lebih mesra pengguna, ergonomik, bergaya dan lebih selesa untuk digunakan



Syarikat pada masa kini  memberikan  reka bentuk keyboard"  yang baru dan unik, menetapkan mereka selain dari yang lain. Tidak semua reka bentuk ini boleh menjadi mewah dan membawa teknologi canggih pada masa yang sama. Tetapi apabila mereka lakukan, mereka akhirnya dalam senarai ini keyboard PC yang terbaik dan paling sejuk.

1 - CYBORG


Keyboard Cyborg mempunyai reka bentuk batu-pepejal dan kunci sukar bagi permainan sengit. Ia mempunyai satu panel sentuh di atas yang membolehkan kawalan mudah kelantangan, media dan lampu hanya dengan sentuhan. Keyboard ini mempunyai 12  'Cyborg' kunci yang membolehkan anda menyimpan makro kegemaran anda seperti membeli senjata, atau mengaktifkan mana-mana keupayaan khas watak dalam permainan, sempurna apabila kelajuan adalah segala-galanya. bagi gamers memang lah ianya sangat TERBAIK!

Ia juga mempunyai salutan logam pada kunci yang digunakan seperti W, A, S dan D, untuk mengelakkan kerosakan yang disebabkan oleh strok berulang pada kekunci .







2 - Goldtouch Go


Goldtouch Go adalah keyboard hebat untuk mereka yang suka melancong dan pekerjaan yang berpindah-pindah , atau bagi mereka yang mempunyai pekerjaan yang mudah alih permintaan. Seperti yang anda boleh lihat di bawah, papan kekunci boleh dilipat untuk mempunyai bentuk yang padat yang menjimatkan spaec dan mudah untuk dibawa.

Dengan rekaan seperti  kunci notebook" corak dan bentuk, hampir merasakan seperti ia papan kekunci notebook, atau mungkin yang lebih baik. Ia mempunyai penutup perlindungan yang menghalang apa-apa kecederaan semasa perjalanan. atau sekiranya anda panas . boleh gunakan sebagai kipas. hehehe..



3 - keyboard with handwriting recognization


Keyboard ini mempunyai pad tulisan tangan Pengiktirafan yang bekerja dengan lancar dalam bahasa Inggeris, Cina dan Jepun untuk membolehkan anda menulis lebih cepat dan mudah.

Pengiktirafan pad bertulis tulisan tangan adalah sempurna untuk anda apabila anda lebih suka untuk menulis bukan menaip ini adalah keyboard" yang sesuai untuk anda. anda boleh bezakan sendri yang mana lebih bersesuain dengan anda . cool aite?




Keyboard ini adalah pilihan yang sempurna bagi mereka yang suka menikmati filem, muzik dan media lain pada PC. Keyboard ini membolehkan anda mengakses dan mengawal media pada PC anda dengan berkesan dan selesa.

Ia mempunyai 8 kekunci multimedia untuk bermain muzik dengan mudah, dan 12 kunci permohonan untuk melaksanakan tindakan yang berbeza seperti hampir zoom, cepat dan banyak lagi. Ia juga mempunyai touchpad bijak yang bekerja sebagai tetikus dan pad nombor.segalanya dihujung jari anda .






5 - Logitech diNovo Edge


Logitech diNovo Edge adalah salah satu jenis. Dengan reka bentuk yang hebat, disalut dengan hitam Plexiglas ®, dan dihujani dengan aluminium, ia kelihatan profesional dan sangat bergaya.ianya juga menampakkan anda seperti brother bro yang cool .

Ia mempunyai touchpad TouchDisc ™, yang membolehkan anda untuk menatal dan mengemudi tepat dari keyboard anda tanpa keperluan untuk mempunyai tetikus anda di sekitar. ™ PerfectStroke membuatkan menaip lebih mudah dengan pengalaman menaip yang hebat di alam sekitar.. cewahh..






6 - Logitech diNovo mini 



Logitech diNovo mini keyboard mudah alih yang membolehkan anda mengawal pc anda dengan mudah dan selesa dari jarak yang tertentu seperti, sambil duduk di sofa anda.atau sambil makan keropok lekor depan tv.

Ia mempunyai ClickPad dua tujuan yang bekerja seperti pad sentuhan serta pad berarah, dan membolehkan anda mempunyai kawalan jumlah pc anda.





7 - Logitech G510


Logitech G510 direka khas untuk gamer, yang membuat permainan penuh dengan pengalaman yang hebat . Ia mempunyai LCD GamePanel, yang memaparkan maklumat pemberitahuan, pemain dan pelayan dan banyak lagi dan secara tepat\ di hujung jari anda.

Papan kekunci ini juga mempunyai lampu latar berwarna adat supaya anda dapat sepadan dengan keyboard anda dengan mood anda dan dengan persekitaran permainan anda.mungkin dengan lampu-lampu boleh membuatkan anda lebih mahir bermain game? hehe.. 




8 -  Logitech Wireless Illuminated


Logitech Bercahaya Tanpa Wayar adalah papan kekunci yang berbeza dari papan kekunci yang mempunyai backlights. Tidak seperti semua keyboard lain yang menawarkan cahaya latar sama ada kunci jumlah atau jurang antara kunci, papan kekunci ini menawarkan latar kepada watak-watak yang dicetak di atas setiap kekunci, menjadikan semua watak-watak yang jelas kelihatan dalam mana-mana keadaan pencahayaan.amboi bahasa baku sangat dah ni . 

keyboard  kabel  ini kurang memerlukan bateri luaran, tetapi ia mempunyai  tahap menggunakan pengecas USB yang datang dengan papan kekunci ini. Sekali ia dicas sepenuhnya, ia kekal dikenakan sehingga 10 hari lama.memang terbaik.. tanpa bateri .



9 - Logitech Wireless K350



Logitech K350 dikenali untuk memberi keselesaan kepada tangan dan jari jemari anda semasa menaip atau walaupun anda tidak menaip. Gelombang reka bentuk curvy membuatkan menaip lebih lancar dan tidak menyakitkan. Dengan diimbangi, seseorang itu tidak akan rasa apa-apa kesakitan di tangan, iajuga mempunyai rekaan yang dinamik. kelihatan lebih padat dan canggih





10 - Logitech Wireless K400


Logitech Wireless K400 keyboard bulet dan Terkondensasi yang Menghapuskan keperluan untuk tetikus. Dengan touchpad dibina, melayari  laman web atau mengawal PC anda dibuat dengan lebih mudah.

Mengawal komputer riba atau desktop anda dengan Papan kekunci ini adalah seperti kuih-muih, dan dengan persekitaran 10 meter, anda Boleh dengan mudah Boleh mengawal mereka sambil duduk di sofa dengan Selesa. 








Laporan Asal : Click Here


Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Click Teknologi - Keyboard Mimpian Setiap Gamers ini dipublish oleh Unknown pada hari Wednesday 8 August 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Click Teknologi - Keyboard Mimpian Setiap Gamers
 

0 comments:

Post a Comment

how to be pro???